Alla inlägg den 22 mars 2008

Av Monika - 22 mars 2008 20:27

Kunde inte låta bli att visa mitt nya projekt jag började på under resan mellan Göteborg och Malmö. Jag stickar den i ett garn som jag inte har en aning om var jag köpt,inga banderoller fanns det på det heller. När jag hittade det hemma blev jag en aning förundrad, jag har förmodligen tänkt att använda det till något speciellt, men vet inte vad jag har tänkt. Garnet passar i alla fall bra till min Candle Light, kul att man får användning för sina garner, även om det inte alltid är det som man planerat i från början.

På mina handleder har jag på mig Ilsefins korviga muddar, de är ju inte hennes, men jag gjort dem av hennes beskrivning. De syns inte särskilt bra på denna bild, men i vissa vinklar ser de faktiskt helt svarta ut. Mellan "korvarna" har jag ett blåmelerat yllegarn och det svarta garnet är Drops Alpaca.

Jag Stickar Candle Light

Presentation

Omröstning

Vilket handarbete är roligast
 Stickning
 Virkning
 Vävning
 Knyppling
 Sömnad
 ....eller några
 Inget

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards