Alla inlägg den 10 april 2008

Av Monika - 10 april 2008 09:46

Nu har jag börjat sticka på Camillas Ice-tröja. Det går ganska smidigt, hoppas jag får klar den så fort som möjligt för det drog ut länge på tiden att hitta garnet till tröjan. Det är inte alla garnaffärer som har Drops Ice på lager och när jag väl hittade det på Deisy design så hade de precis sålt slut på det vita garnet. Men nu har jag det till slut hemma så det är bara att jobba på.

Jag fick nu också tillfälle att prova mina nya lysande stickor. Inte för att jag egentligen behöver dem här hemma, speciellt inte till det vita garnet, men jag måste ju ändå prova dem. Om man tittar noga kan man på bilden se att det lyser i topparna på stickorna. Det lyser mycket bättre i verkligenheten, men det är svårt att fånga på foto. Jag skulle tro att det skulle kännas helt okej att använda dessa i ett relativt mörkt rum som till exempel när man åker bil, i tältet eller på bio kanske om man är lagd åt det hållet =)

Stickning med lysande stickor

Presentation

Omröstning

Vilket handarbete är roligast
 Stickning
 Virkning
 Vävning
 Knyppling
 Sömnad
 ....eller några
 Inget

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards